Zdajemy sobie doskonale sprawę, że telefon nigdy w pełni nie zastąpi bezpośredniego kontaktu na linii pacjent- lekarz, ale dzięki teleporadzie możemy aktualnie zmniejszać ryzyko rozprzestrzeniania się drobnoustrojów. Chcemy dbać o bezpieczeństwo Twoje, Twojego Dziecka i naszego personelu, ale też jednocześnie udzielić Tobie medycznego wsparcia.
Ta forma pomocy aktualnie ma pełne wsparcie środowiska medycznego i Ministerstwa Zdrowia. Przeprowadzane teleporady będą odbywały się z zachowaniem wszystkich standardów jakie do tej pory jako zespół stworzyliśmy dla dobra naszych małych Pacjentów i ich Rodziców.
6 kroków teleporady w Ziombki Stomatologia Dziecięca:
- Skontaktuj się telefonicznie z naszą recepcją. Pracownik recepcji przeprowadzi z Tobą podstawowy wywiad oceniający sytuację. Podczas tej rozmowy ustalisz także najdogodniejsza dla Ciebie, Drogi Rodzicu forma zapłaty za teleporadę.
- Na podany przez Ciebie adres mailowy prześlemy dokumenty do uzupełnienia, które są niezbędne do założenia twojemu dziecku Karty Pacjenta w naszym gabinecie (chyba, że Twoje Dziecko jest już naszym pacjentem, elementy tego kroku mogą ulec zmianie). Wypełnione informacjami dotyczącymi Dziecka i podpisane przez Ciebie dokumenty należy zeskanować lub sfotografować i przesłać zwrotnie mailem.
- Jeśli jesteś w posiadaniu jakiekolwiek dokumentów istotnych dla zdiagnozowania stanu twojego dziecka prosimy o dołączenie je do maila.
- Recepcja potwierdzi odbiór dokumentów i wpłynięcie opłaty, jednocześnie ustalając datę i godzinę, w której lekarz stomatologii dziecięcej skontaktuje się z Tobą.
- Wszystkie ustalenia z przeprowadzonej rozmowy zostaną przez lekarza zapisane w Karcie Pacjenta twojego dziecka.
- Recepcja prześle do Ciebie drogą mailową w ciągu dwóch dni roboczych kopię wpisu z Karty Pacjenta twojego dziecka oraz imienną fakturę. Opłata za przesłanie dokumentacji medycznej nie będzie pobierana.