Teleporady stomatologiczne dla rodziców

Drogi Rodzicu!

Wiemy, że Twoje Dziecko to największy skarb i zawsze chcesz dla niego jak najlepiej. Pomimo waszego stawania na głowie są rzeczy nie do przewidzenia – „Mamoooo, boli mnie ząbek”.
W standardowej sytuacji umawiasz wizytę i jedziesz z dzieckiem do gabinetu stomatologicznego. Co jeśli jednak nie możesz lub nie chcesz przyjechać z dzieckiem? Przychodzimy z pomocą teleporady.

Nasi lekarze stomatologii dziecięcej czekają w gotowości, aby pomóc Tobie i Twojemu Dziecku.

Jak przebiega teleporada?

Zdajemy sobie doskonale sprawę, że telefon nigdy w pełni nie zastąpi bezpośredniego kontaktu na linii pacjent- lekarz, ale dzięki teleporadzie możemy aktualnie zmniejszać ryzyko rozprzestrzeniania się drobnoustrojów. Chcemy dbać o bezpieczeństwo Twoje, Twojego Dziecka i naszego personelu, ale też jednocześnie udzielić Tobie medycznego wsparcia.

Ta forma pomocy aktualnie ma pełne wsparcie środowiska medycznego i Ministerstwa Zdrowia. Przeprowadzane teleporady będą odbywały się z zachowaniem wszystkich standardów jakie do tej pory jako zespół stworzyliśmy dla dobra naszych małych Pacjentów i ich Rodziców.

6 kroków teleporady w Ziombki Stomatologia Dziecięca:

  1. Skontaktuj się telefonicznie z naszą recepcją. Pracownik recepcji przeprowadzi z Tobą podstawowy wywiad oceniający sytuację. Podczas tej rozmowy ustalisz także najdogodniejsza dla Ciebie, Drogi Rodzicu forma zapłaty za teleporadę.
  2. Na podany przez Ciebie adres mailowy prześlemy dokumenty do uzupełnienia, które są niezbędne do założenia twojemu dziecku Karty Pacjenta w naszym gabinecie (chyba, że Twoje Dziecko jest już naszym pacjentem, elementy tego kroku mogą ulec zmianie). Wypełnione informacjami dotyczącymi Dziecka i podpisane przez Ciebie dokumenty należy zeskanować lub sfotografować i przesłać zwrotnie mailem.
  3. Jeśli jesteś w posiadaniu jakiekolwiek dokumentów istotnych dla zdiagnozowania stanu twojego dziecka prosimy o dołączenie je do maila.
  4. Recepcja potwierdzi odbiór dokumentów i wpłynięcie opłaty, jednocześnie ustalając datę i godzinę, w której lekarz stomatologii dziecięcej skontaktuje się z Tobą.
  5. Wszystkie ustalenia z przeprowadzonej rozmowy zostaną przez lekarza zapisane w Karcie Pacjenta twojego dziecka.
  6. Recepcja prześle do Ciebie drogą mailową w ciągu dwóch dni roboczych kopię wpisu z Karty Pacjenta twojego dziecka oraz imienną fakturę. Opłata za przesłanie dokumentacji medycznej nie będzie pobierana.

Wszystkie przesyłane przez nas dokumenty drogą elektroniczną, które zawierają Twoje dane są zabezpieczone zgodnie z wymogami prawnymi.

Aby teleporada mogła odbyć się sprawnie, Drogi Rodzicu przygotuj się proszę do niej:

  1. Miej przy sobie dane identyfikacyjne Twoje i Twojego Dziecka żebyśmy mogli je zweryfikować.
  2. Jeśli pojawiły się między czasie istotne informacje związane z dzieckiem powiedz o nich lekarzowi na początku rozmowy.
  3. W ustalonym z recepcją terminie bądź dostępny pod telefonem, najlepiej w miejscu, gdzie będzie można spokojnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną

Pozostałe ważne informacje:

  1. Teleporada jest usługą płatną (przelewem online). Poniżej znajdziesz numer konta do wykonania płatności. Możesz również zapłacić BLIKiem kontaktując się bezpośrednio z recepcją.
  2. Cała usługa teleporady składa się z trzech elementów: 1) przeanalizowanie przesłanych dokumentów/informacji dotyczących dziecka przez lekarza, 2) kontakt telefoniczny (rozmowa) z Rodzicem pacjenta oraz 3) wypełnienie dokumentacji po zakończonej rozmowie.
  3. Czas trwania rozmowy telefonicznej to maksymalnie 20 minut.
  4. Rodzicu, możesz zostać poproszony przez naszego specjalistę stomatologii dziecięcej o dodatkowe materiały/informację co z powoduje wydłużenie czasu rozmowy. Oczywiście nie ponosisz za to żadnych dodatkowych kosztów.
  5. Jeśli wygodniej będzie dla Ciebie przeprowadzić rozmowę w formie pisemnej, możemy także zaproponować czat na whatsappie. Zostanie to ustalone z Tobą przez recepcję.
  6. Jedna teleporada dotyczy jednego zagadnienia / jednego problemu.
  7. Jeśli będzie konieczne zostanie wystawiona e-recepta podczas teleporady.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Rejestracją. Postaramy się jak najlepiej Państwu pomóc.

 

DANE DO PRZELEWU:

SOBOTA HOUSE OF DENTISTRY SP. J.
ul. Iwaszkiewicza 3, 60-461 Poznań
51 1090 2590 0000 0001 3530 5834 (Santander Bank Polska)